Gdzie reklamować swoje usługi?
Prowadzisz biznes o lokalnym zasięgu? Zależy Ci na tym, aby dotrzeć do jak największego odsetka mieszkańców z Twojej okolicy? Jeśli tylko chcesz zwiększyć zainteresowanie swoją firmą, koniecznie zainwestuj w działania reklamowe. Oto kilka pomysłów!
Zacznij od ogłoszeń w gazecie olsztyńskiej
Pomimo postępującej digitalizacji lokalna prasa wciąż cieszy się popularnością. Sięgają po nią np. te osoby, które na co dzień nie korzystają z internetu i smartfonów. Poza tym, miłośnicy mediów drukowanych wciąż chętnie kupują gazety w papierowej postaci. W przypadku lokalnych tygodników na uwagę zasługuje też to, że jest to źródło wiedzy o wydarzeniach z okolicy. Jeżeli zatem zależy Ci na tym, aby dotrzeć do osób, które mieszkają w danym regionie, wówczas zamieszczenie ogłoszenia w gazecie olsztyńskiej będzie strzałem w dziesiątkę! Do wyboru masz kilka opcji, począwszy od standardowej linii tekstu, jak i ogłoszenia w postaci modułu graficznego, który pozwoli wyróżnić Cię wśród innych anonsów.
Tematyczne grupy w mediach społecznościowych
Kolejny pomysł dotyczy zamieszczenia ogłoszeń na dedykowanych grupach w social mediach. Nie da się ukryć, że coraz większy odsetek osób aktywnie korzysta z Facebooka i innych platform. Warto wykorzystać tę wiedzę do swoich zamierzeń. Umieszczenie ogłoszenia o tym, czym się zajmujesz i jakie usługi świadczy Twoja firma, może utkwić w pamięci osób, które zetkną się z tym postem w social mediach. To nic nie kosztuje, a może przynieść Ci wiele korzyści! Warto przy tym zadbać też o swój wizerunek w sieci. Mowa tutaj o aktywnym prowadzeniu konta np. na Facebooku. Dziel się wiedzą, pokazuj swój zespół i to, czym zajmujesz się na co dzień. Dzięki takiemu podejściu uda Ci się wzbudzić zaufanie wśród lokalnej społeczności, a w dalszej perspektywie, zachęcić do skorzystania z Twoich usług!
Zainwestuj w ulotki
Warto też przetestować, na ile standardowe formy reklamy będą mogły okazać się skuteczne w przypadku Twojego biznesu. O czym konkretnie mowa? Zaprojektuj ulotki i zajmij się ich dystrybucją wprost do skrzynek mieszkańców z okolic Twojej firmy. W trosce o sprawdzenie, na ile okażą się skuteczne, możesz też zamieścić na nich kod promocyjny. W ten sposób dowiesz się, czy klienci będą powoływać się na zniżkę zawartą na takiej ulotce.
Który z zaprezentowanych wyżej sposobów najbardziej przypadł Ci do gustu? Jakie działanie reklamowe wydają Ci się najskuteczniejsze? Przetestuj wybrane formy promocji w Twojej okolicy i obserwuj, które z nich przynoszą najlepsze rezultaty!